Connect with us

Ferizaj

Dëshmitari Musa: Na u prezentuan dy peticione

Published

on

Në Gjykatën Themelore në Ferizaj, ka vazhduar shqyrtimi gjyqësor ndaj ish- drejtorit të Urbanizmit Faik Grainca, i cili dyshohet se gjatë procesit të Planit Zhvillimor Komunal, ka bërë flasifikim të dokumentit zyrtar dhe ka keqpërdorur pozitën zyrtare, në rastin e shqyrtimit të ankesave dhe peticioneve të qytetarëve të rrugës “Astrit Bytyqi”.
 Në këtë sesion, në cilësinë e dëshmitarit është deklaruar një anëtar tjetër i komisionit të PZHK-së,  Basri Musa, i cili tha se në mbledhjet e komisonit janë shqyrtuar vetëm dy peticione të kësaj rruge dhe jo peticione të tjera.

 “A ka pasur peticione prej banorëve të rrugës “Astrit Bytyqi?”, – pyeti prokurori i rastit Arben Ismajli.
“Kam ndëgju që ka pasur peticione dhe na u janë prezantuar dy peticione për dhe kundër, kompania dhe stafi na e kanë prezantuar në mënyrë vizuele, peticionin  me mbi 150 nënshkrime që kanë qenë për ndërtimit kolektiv, dhe 50-60 për banim individual.” – u përgjigj dëshmitari Basri Musa
“Këto peticione a janë paraqitur vetëm si numër, apo në mënyrë detale?” -vazhdoi me pyetje prokurori
“Unë për veti si numër i kam pa, se personalisht nuk më ka interesu.” – u përgjigj dëshmitari Musa.

Dëshmitari Musa, deklaroi se në raportin final, ai vetëm është nënshkruar dhe nuk e ka analizuar se çka po nënshkruan.

 “Diku gjysmë ore pa përfundu takimi kam ardhur, si dhe Ismajli kolega tjetër, nja 10 minuta para përfundimit të takimit, veç e kemi nënshkruar praninë që kemi qenë aty, dhe është folur aty, kanë qenë kallabllik, në zyre të drejtorit kemi qenë.”
“A të kujtohet data a ka qenë më 09.08.2017, apo tjetër datë?”, – parashtroi pyetje i dëmtuari Haliti.
“Nuk më kujtohen datat. ’- u pergjigj dëshmitari Musa.
“Atë vendim a ta ka tregu dikush, atë ditë, vendimin e inspektoratit si anëtar i komisionit?”,- pyeti i dëmtuari Haliti.
“Jo nuk më kujtohet!” – tha Musa
“A e ke lexu se çka shkruan në procesverbal?”, – pyeti i demtuari Haliti.
“Unë thashë se në takimin e fundit siç po thoni, tregova që kam qenë me vonesë dhe e kam nënshkruar si prezent që kam qenë në atë takim dhe nuk e kam lexuar e analizuar asnjëherë!”,- tha dëshmitari Musa
Në pyetjen e palës së dëmtuar se a i kanë rishqyrtuar peticionet një nga një, dëshmitari Musa tha se ai personalisht nuk e ka bërë një gjë të tillë.

“Skender Baftiu në seancën e 5 marsit ka deklaru se komisioni një për një peticionet i ka riqshyrtu. A i keni shqyrtuar ju një për një peticionet me anëtarët tjerë të komisionit? – Përsëriti pyetjen Haliti
“Jo, unë s’kam qenë një për një, por komisioni i ngushtë ata kanë punuar rregullisht, se unë s’kam qenë ndonjë person kyç aty.” – U pergjigj dëshmitari Musa.

Prezenca e ekipit raportues të Televizionit Tema në shqyrtimin gjyqësor ndaj Faik Graincës, si duket po i pengon të akuzuarit, pasiqë sipas tij,  ky televizion çdo mbrëmje jep raporte nga gjykimi kundër tij, dhe se ai ndihet i diskriminuar në raportimet  e këtij mediumi.  Grainca poashtu kërkoi nga gjykata masa mbrojtëse nga raportimi i ekipit të TV TEMA, sepse, sipas tij, ky televizion po i frikëson dëshmitarët.

“Unë nuk di ndonjë rast të vetëm që bëhet ndonjë fushatë nga ndonjë televizion sic bëhet nga TV Tema ndaj meje. TV Tema për cdo mbrëmje dhe dy herë në javë tani jep raporte nga ky gjykim duke  e transmetuar fjalën e dëshmitarëve, duke  e transmetuar  fjalën e të dëmtuarve gjojase, dhe unë mendoj se ka shkatuar një kaos, dhe qëllimi është për të krijuar një bindje të opinionit se këtu nuk është duke u mbajtur një gjykim i drejtë dhe tjetër që ka për qëllim t’i friksojë dëshmitarët”, – deklaroi Grainca.

Për hir të objektivitetit ndaj opinionit, ia rikujtojmë të akuzuarit Faik Grainca, se raportimi i fundit i  TV TEMA nga ky gjykim ka qenë më datë 5 mars 2019, dhe se nuk qendrojnë deklarimet e tij të dhëna sot në Gjykatë.  Pra janë bërë 26 ditë, që kur TV TEMA  ka raportuar së fundi nga ky proces gjyqësor ndaj tij, edhepse vullneti i ekipit ekziston që ky gjykim të përcillet në detaje edhe më të vogla.
Gjatë seancës së sotme gjyqësore, trupi gjykues refuzoi kërkesën e banorëve të rrugës “Astrit Bytyqi”, që të vendoset një masë e sigurisë në vendin ku po bëhet ndërtimi i një objekti të lartë. Seanca e radhës ndaj ish-drejtorit të urbanzimit dhe dy të akuzarve të tjerë, do të mbahet më 6 dhe 8 maj.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ferizaj

Zhduket një 30 vjeçare nga Ferizaj, familjarët kërkojnë ndihmë për gjetjen e saj

Published

on

Mëngjesin e sotëm është zhdukur një vajzë 30 vjeçare nga Ferizaj.

 Lajmi u bë i ditur nga familjarët të cilët kërkojnë ndihmën e qytetarëve për ta gjetur.

“Vajza është 30 vjeçare, ka të veshur pizhame të bardha me lule jorgovan. Banon në rrugën “Ramadan Ferizi” në Ferizaj. Emri i sajë është Shkurte Ramadani. Ka dal nga shtëpia sot rreth orës 8:30 dhe nuk po mundemi ta gjejmë. Ajo vuan nga depresioni. Rastin e kemi lajmëruar edhe në polici por ende nuk ka asnjë shenjë nga ajo.

Lusim të gjithë ata që rastësisht mund ta shohin të na lajmëroi në telefonin 044 667 964 ose stacionin më të afërt të policisë” ka njoftuar motra e të zhdukurës.

Continue Reading

Ferizaj

Apel për ndihmë financiare për shërim të Diellza Osmanit nga Ferizaj

Published

on

 Diellza Osmani,  22 vjeç nga Ferizaj, absolvente e Dizajnit Grafik ka nevojë për ndihmë financiare për shërim jashtë vendit.

Ajo është diagnostikuar me sëmundjen e rrallë: TTP HUS suspect, AKI Acute Kidney Injury AKIN 3 dhe Heomdialysis factae est.

Mjekët kanë rekomanduar trajtimin urgjent mjekësor në Turqi, andaj për shërimin e saj duhen 150 mijë euro.

Kontributin tuaj mund ta bëni në llogarinë bankare:

TEB Bank

2013000096784794

(Blerta Osmani,  motra e Diellzës)

Continue Reading

Art & Showbiz

Për Imamin, fotografia e mirë “gatuhet” para shkrepjes

Published

on

Fotografimi nuk është thjesht shkrepje. Për Rromir Imamin është vetëm kurorëzimi i një përpjekjeje të gjatë, që në vete përfshin tri procese të ndryshme. Harmonizimi i tyre paraqitet në portrete, që janë specialiteti artistik i fotografit shkupjan, por që jeton e punon në Zvicër.

“Portreti është bashkëpunim, vallëzim ose dyluftim. Domethënë ma merr mendja që në fotografi, sikur se edhe në zhanret e tjera, i kanë sfidat e veta, por fotografimi i personave ngërthen në vete shumë më tepër sesa vetëm njohuri teknike për fotografinë”, thekson Imami, teksa u referohet fjalëve përmbledhëse të fotografit britanik të portretit dhe dokumentaritetit, Platon. Pjesë të shprehjeve të tij, Imami ua ka transmetuar në fundjavë edhe një grupi të vogël të rinjsh që kanë marrë pjesë në punëtorinë e mbajtur në sallën e Galerisë së Arteve në kuadër të edicionit të dymbëdhjetë të festivalit ndërkombëtar të filmave të shkurtër, Ferfilm Fest, që ka nisur më 2 maj dhe përfundon sonte me ceremoninë e ndarjes së çmimeve në orën tetë në sallën e teatrit “Adriana” në Ferizaj.

“Domethënë edhe gatishmëria që të krijosh njëfarë ndërlidhjeje me personin me të cilin e fotografon, jo detyrimisht me subjektin, sepse disi e distancon kur i thua subjekt personit që e fotografon”, thekson Imami. “Në të shumtën e rasteve, kur vijnë personat para aparatit, është sfiduese. Edhe unë e kam të vështirë para aparatit. Dalja para tij i ka ato sfidat e veta”.

Rromir Imami ne Ferfilm

“Dyluftim”

Gjatë punëtorisë, Imami, me prejardhje nga Struga, u ka lëshuar pjesëmarrësve copëza dokumentarësh për punën e fotografëve më të njohur të botës, duke përfshirë edhe intervista të tyre para, gjatë e pas procesit të punës. Janë alamet fotografësh që përdorin teknika të ndryshme për t’i përgatitur subjektet para “ngrirjes” së çasteve, që nuk reflektojnë vetëm pamjen e jashtme, por spikasin edhe gjendjen e tyre të brendshme emocionale.

Ka aso që preferojnë të jenë, sikurse thonë fotografët, pjesëmarrës në fotografi, duke bashkëpunuar me personat para aparatit, dhe të tjerë që konsiderohen vrojtues e të cilët i shkrepin aparatet pa u vërejtur nga të fotografuarit.

Imami, i cili ka goxha përvojë me shkrepjen e portretizimin fotografik të personave të zgjedhur nga fondacione të ndryshme derisa ndihmohen të ndërrojnë vende pune, ose të riintegrohen në shoqëri për shkak të përvojave të ndryshme që i kishin shkëputur më parë nga puna.

“Kjo ka qenë një prej përvojave më të jashtëzakonshme, për shkak se në të shumtën e rasteve është dyluftim në kuptimin që personat që vijnë aty, e kanë barrën e vetë të fatkeqësisë që iu ka ndodhur dhe ideja e atij portreti është një vazhdimësi e një procesi ku ata duhet të paraqiten para tregut të punës me një portret, me një prezencë, nuk them më të bukur, por them më të dinjitetshme”, thotë Imami.

Në të vërtetë gjatë gjithë intervistës, Imami ka theksuar kujdesin e tij të vazhdueshëm gjatë procesit të fotografimit për ta ruajtur dinjitetin e të fotografuarve.

“Shumicës nuk u pëlqen vetja në fotografi”

Dhe Imami thotë se në shumicën dërmuese të rasteve, personave të fotografuar nuk u pëlqen fotografia me pretendimin se nuk janë fotogjenikë. “Ose thonë se ‘e urrej aparatin’. Biles shkojnë deri në atë masë që thonë se ‘e urrej edhe vetveten'”, tregon Imami fjalët e të fotografuarve në projektet për riintegrimin e tyre në shoqëri.

Pavarësisht rezistencës së vazhdueshme të tyre, Imami luan me dritën për t’i paraqitur, sikur thotë, “në një dritë më të mirë”.

Imami bashkë me ta e bën përzgjedhjen e fotografisë më reprezentative. “Dhe është interesant se kur e shohin veten në fotografi, u rritet vetëbesimi, e shohin veten në një dritë tjetër dhe “ej, nuk dukem edhe aq keq'”.

Përtej shpagimit material për punën dhe përkushtimin profesional, ky ndryshim humori në mesin e të fotografuarve, e përmbush profesionalisht e emocionalisht Imamin. “Dhe kjo më bën edhe më tepër ta dashuroj fotografinë”, thekson ai, “sepse kur ata dalin prej studios, dalin me një përqindje, një ose dy për qind vetëbesim më të madh për vete, që për mua shkon përtej fotografisë teknike”.

Elemente të ngjashme spikaten edhe gjatë pjesëve të dokumentarëve të transmetuar me projektor, ku fotografët flasin gjerë e gjatë me figura të njohura botërore, si burrështetas superfuqish e fitues çmimesh Oscar, të cilët relaksohen me biseda për pasionet e qejfet e tyre, duke fuqizuar lidhjen me fotografin para se gjithçka të kurorëzohet me çastin e shkrepjes.

Rexhep Maloku

/TEMA/

Continue Reading

Trending