Connect with us

Ferizaj

Kur origjina maskohet

Published

on

Më 29 dhjetor të vitit 2018 ka hyrë në fuqi Udhëzimi Administrativ që obligon mbajtjen e flamurit të vendit të origjinës së produktit në vendet ku shiten.

Edhe pse ka afër katër vjet prej kur marketet në gjithë Kosovën janë të detyruara që të vendosin flamujt e origjinës, kjo ndodhë rrallë ose kurrë.

Ekipi i Televizionit TEMA doli në teren dhe vizitoi tri markete të mëdha, të cilat janë ndër më të frekuentuarat, për të parë se sa po respektohet vendosja e flamujve të vendit të origjinës tek produktet e Coca-Colas e cila në Kosovë lejohet të importohet vetëm nga Serbia.

Të marketin numër 1, u realizua kjo fotografi e frigoriferit me pije të Coca-Colas në të cilën në asnjë vend nuk janë të vendosur flamujt e origjinës.

Në të njejtin market, pra atë të cilin e quajtëm numër 1, ekipi ynë gjeti raftin në të cilin ishin të vendosura këto produkte Fanta të kompanisë Coca-Cola tek të cilat gjendej flamuri i Maqedonisë së Veriut.

Megjithatë pas një shikimi të shkurtër, ekipi mori vesh se në fakt flamuri i vendosur tek produktet nuk ishte flamuri i vendit të origjinës pasi që vendi i origjinës së këtij produkti ishte Serbia, siç edhe shihet në fotografinë më poshtë.

Pasi që në marketin numër 1 pati mungesë të respektimit të Udhëzimit Administrativ për vendosjen e flamurit të vendit të origjinës dhe me mashtrimin me flamurin e Maqedonisë së Veriut, ekipi ynë u nis për në marketin numër 2 me shpresë se aty do të gjejë respektim të legjislacionit në fuqi.

Sapo mbërritëm në marketin numër 2, filluam të kërkojmë për produktet e Coca-Colas.

Produkteve iu afruam dhe për habinë tonë as në këtë market nuk pati flamuj të origjinës.

Ekipi ynë mendoi se ndoshta marketi numër 2 kishte harruar të vendosë flamujt dhe jo qëllimisht nuk kishte respektuar Udhëzimin Administrativ por kur u kthye në anën tjetër u hoqën dyshimet pasi as shishet e vogla të Coca-Colas nuk kishin flamuj.

Të dëshpëruar dhe mendueshëm se pse marketet kosovare nuk e vendosin flamurin e Serbisë në produktet e tyre, ekipi ynë u nis për në marketin numër 3 me shpresë se ndoshta të paktën njëri nga tri marketet e mëdha do e respektojë këtë Udhëzim Administrativ.

Vend për befasi nuk kishte më, të mësuar tanimë me mosrespektimin e këtij Udhëzimi, ekipi nuk u habit kur pa këtë pamje në marketin numër 3.

Ashtu edhe si dy marketet e para edhe ai numër 3 nuk pati flamuj të origjinës jo vetëm tek shishet e Coca-Colas por as tek shishet me produktet tjera që i prodhon kjo kompani.

Më 14 gusht bëhen pesë muaj që kur me vendim gjyqësor në Kosovë lejohet importimi i produkteve të Coca-Colas vetëm nga Serbia.

Këtë vendim e kishte kundërshtuar Plus-Market nga Ferizaj, i cili edhe po vazhdon betejë ligjore për këtë çështje.

Por edhe pse marketet kosovare janë të detyruar të importojnë këto produkte nga Serbia, në të njejtën kohë e kanë mundësinë shumë të mirë që përmes Udhëzimit Administrativ për vendosjen e flamurit të origjinës së produktit, të informojnë konsumatorët se nga vjen ai produkt.

Televizioni Tema rreth kësaj çështje i dërgoi Inspektoratit të Tregut në Ferizaj këto pyetje:

A po bëhet inspektimi i vendosjes së flamujve të vendit të origjinës së produkteve në markete?

Sa po respektohet vendosja e tyre?

A po mirren masa kur vërehet që ka produkte pa flamujt e origjinës?

A është në dijeni Inspektorati i Tregut për mashtrimet që bëjnë marketet kur vendosin flamuj të vendeve tjera e jo të origjinës?(Marketi numër 1).

Inspektorati i Tregut në Ferizaj, Televizionit Tema i tha se për këtë çështje kompetencë për të folur ka vetëm zëdhënësi i Komunës së Ferizajt, Selim Marevci, të cilin e kontaktuam disa herë por ishte i paqasshëm.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ferizaj

Zhduket një 30 vjeçare nga Ferizaj, familjarët kërkojnë ndihmë për gjetjen e saj

Published

on

Mëngjesin e sotëm është zhdukur një vajzë 30 vjeçare nga Ferizaj.

 Lajmi u bë i ditur nga familjarët të cilët kërkojnë ndihmën e qytetarëve për ta gjetur.

“Vajza është 30 vjeçare, ka të veshur pizhame të bardha me lule jorgovan. Banon në rrugën “Ramadan Ferizi” në Ferizaj. Emri i sajë është Shkurte Ramadani. Ka dal nga shtëpia sot rreth orës 8:30 dhe nuk po mundemi ta gjejmë. Ajo vuan nga depresioni. Rastin e kemi lajmëruar edhe në polici por ende nuk ka asnjë shenjë nga ajo.

Lusim të gjithë ata që rastësisht mund ta shohin të na lajmëroi në telefonin 044 667 964 ose stacionin më të afërt të policisë” ka njoftuar motra e të zhdukurës.

Continue Reading

Ferizaj

Apel për ndihmë financiare për shërim të Diellza Osmanit nga Ferizaj

Published

on

 Diellza Osmani,  22 vjeç nga Ferizaj, absolvente e Dizajnit Grafik ka nevojë për ndihmë financiare për shërim jashtë vendit.

Ajo është diagnostikuar me sëmundjen e rrallë: TTP HUS suspect, AKI Acute Kidney Injury AKIN 3 dhe Heomdialysis factae est.

Mjekët kanë rekomanduar trajtimin urgjent mjekësor në Turqi, andaj për shërimin e saj duhen 150 mijë euro.

Kontributin tuaj mund ta bëni në llogarinë bankare:

TEB Bank

2013000096784794

(Blerta Osmani,  motra e Diellzës)

Continue Reading

Art & Showbiz

Për Imamin, fotografia e mirë “gatuhet” para shkrepjes

Published

on

Fotografimi nuk është thjesht shkrepje. Për Rromir Imamin është vetëm kurorëzimi i një përpjekjeje të gjatë, që në vete përfshin tri procese të ndryshme. Harmonizimi i tyre paraqitet në portrete, që janë specialiteti artistik i fotografit shkupjan, por që jeton e punon në Zvicër.

“Portreti është bashkëpunim, vallëzim ose dyluftim. Domethënë ma merr mendja që në fotografi, sikur se edhe në zhanret e tjera, i kanë sfidat e veta, por fotografimi i personave ngërthen në vete shumë më tepër sesa vetëm njohuri teknike për fotografinë”, thekson Imami, teksa u referohet fjalëve përmbledhëse të fotografit britanik të portretit dhe dokumentaritetit, Platon. Pjesë të shprehjeve të tij, Imami ua ka transmetuar në fundjavë edhe një grupi të vogël të rinjsh që kanë marrë pjesë në punëtorinë e mbajtur në sallën e Galerisë së Arteve në kuadër të edicionit të dymbëdhjetë të festivalit ndërkombëtar të filmave të shkurtër, Ferfilm Fest, që ka nisur më 2 maj dhe përfundon sonte me ceremoninë e ndarjes së çmimeve në orën tetë në sallën e teatrit “Adriana” në Ferizaj.

“Domethënë edhe gatishmëria që të krijosh njëfarë ndërlidhjeje me personin me të cilin e fotografon, jo detyrimisht me subjektin, sepse disi e distancon kur i thua subjekt personit që e fotografon”, thekson Imami. “Në të shumtën e rasteve, kur vijnë personat para aparatit, është sfiduese. Edhe unë e kam të vështirë para aparatit. Dalja para tij i ka ato sfidat e veta”.

Rromir Imami ne Ferfilm

“Dyluftim”

Gjatë punëtorisë, Imami, me prejardhje nga Struga, u ka lëshuar pjesëmarrësve copëza dokumentarësh për punën e fotografëve më të njohur të botës, duke përfshirë edhe intervista të tyre para, gjatë e pas procesit të punës. Janë alamet fotografësh që përdorin teknika të ndryshme për t’i përgatitur subjektet para “ngrirjes” së çasteve, që nuk reflektojnë vetëm pamjen e jashtme, por spikasin edhe gjendjen e tyre të brendshme emocionale.

Ka aso që preferojnë të jenë, sikurse thonë fotografët, pjesëmarrës në fotografi, duke bashkëpunuar me personat para aparatit, dhe të tjerë që konsiderohen vrojtues e të cilët i shkrepin aparatet pa u vërejtur nga të fotografuarit.

Imami, i cili ka goxha përvojë me shkrepjen e portretizimin fotografik të personave të zgjedhur nga fondacione të ndryshme derisa ndihmohen të ndërrojnë vende pune, ose të riintegrohen në shoqëri për shkak të përvojave të ndryshme që i kishin shkëputur më parë nga puna.

“Kjo ka qenë një prej përvojave më të jashtëzakonshme, për shkak se në të shumtën e rasteve është dyluftim në kuptimin që personat që vijnë aty, e kanë barrën e vetë të fatkeqësisë që iu ka ndodhur dhe ideja e atij portreti është një vazhdimësi e një procesi ku ata duhet të paraqiten para tregut të punës me një portret, me një prezencë, nuk them më të bukur, por them më të dinjitetshme”, thotë Imami.

Në të vërtetë gjatë gjithë intervistës, Imami ka theksuar kujdesin e tij të vazhdueshëm gjatë procesit të fotografimit për ta ruajtur dinjitetin e të fotografuarve.

“Shumicës nuk u pëlqen vetja në fotografi”

Dhe Imami thotë se në shumicën dërmuese të rasteve, personave të fotografuar nuk u pëlqen fotografia me pretendimin se nuk janë fotogjenikë. “Ose thonë se ‘e urrej aparatin’. Biles shkojnë deri në atë masë që thonë se ‘e urrej edhe vetveten'”, tregon Imami fjalët e të fotografuarve në projektet për riintegrimin e tyre në shoqëri.

Pavarësisht rezistencës së vazhdueshme të tyre, Imami luan me dritën për t’i paraqitur, sikur thotë, “në një dritë më të mirë”.

Imami bashkë me ta e bën përzgjedhjen e fotografisë më reprezentative. “Dhe është interesant se kur e shohin veten në fotografi, u rritet vetëbesimi, e shohin veten në një dritë tjetër dhe “ej, nuk dukem edhe aq keq'”.

Përtej shpagimit material për punën dhe përkushtimin profesional, ky ndryshim humori në mesin e të fotografuarve, e përmbush profesionalisht e emocionalisht Imamin. “Dhe kjo më bën edhe më tepër ta dashuroj fotografinë”, thekson ai, “sepse kur ata dalin prej studios, dalin me një përqindje, një ose dy për qind vetëbesim më të madh për vete, që për mua shkon përtej fotografisë teknike”.

Elemente të ngjashme spikaten edhe gjatë pjesëve të dokumentarëve të transmetuar me projektor, ku fotografët flasin gjerë e gjatë me figura të njohura botërore, si burrështetas superfuqish e fitues çmimesh Oscar, të cilët relaksohen me biseda për pasionet e qejfet e tyre, duke fuqizuar lidhjen me fotografin para se gjithçka të kurorëzohet me çastin e shkrepjes.

Rexhep Maloku

/TEMA/

Continue Reading

Trending